Jabra BIZ 1500 - недорога професійна дротова гарнітура початкового рівня, призначена для контакт-центрів, вимоги яких - ефективність та невисока вартість обладнання. Технологія шумоподавлення знижує шум фону, забезпечуючи клієнтам краще враження від кожної розмови зі співробітниками контактного центру.
Чудовий звук
Мікрофон з придушенням фонових шумів і шуму дихання "очищає" мова від звуків, що заважають - ідеальне рішення для багатолюдних офісів з відкритим плануванням. HD Voice робить звучання ваших розмов чітким та природним.
Зручне носіння протягом усього дня
Конструкція гарнітури призначена для носіння протягом усього дня, має ергономічну раму, м'яке оголов'я і дуже м'які амбушюри, що відводять тепло від вух. Оголов'я та штангу мікрофона можна регулювати відповідно до ваших уподобань.
Міцна конструкція
Гарнітура призначена для складних умов експлуатації у високопродуктивному контакт-центрі, штангу мікрофона можна повертати на 270 ° без ризику її зламати.
Сумісність з різними телефонами та платформами
Наші гарнітури та спікерфони працюють "прямо із коробки" з більш ніж 10000 настільними телефонами. Вони орієнтовані на майбутнє та сумісні з усіма веб-клієнтами для софтфонів та платформами контактних центрів – від Cisco та Avaya до Genesys Cloud.
Висока якість обслуговування клієнтів починається з надійності. Гарнітури для контакт-центрів від Jabra легко використовувати вже сьогодні і вони будуть також зручні у використанні та в майбутньому, незалежно від Вашого офісу.
Підключення
|
дротове |
Конструкція
|
накладні (накладаються на вухо) |
Тип звукового оформлення
|
закритий |
Тип кріплення
|
наголів`я |
Імпеданс
|
150 Ом |
Чутливість навушників
|
115 дБ |
Діапазон частот навушників
|
20-4500 Гц |
Вбудований мікрофон
|
так |
Конструкція мікрофона
|
вбудований в корпус навушників |
Чутливість мікрофону
|
-32 дБ |
Діапазон частот мікрофону
|
100-5000 Гц |
Роз'єми підключення
|
Quick Disconnect (QD) |
Довжина кабелю
|
0,95 м |
Додатково
|
пульт мультимедіа |
Вага
|
115 г |
Колір
|
Black |
Штрихкод
|
5706991018998 |