Новий товар можна повернути протягом 14 днів з дня покупки
ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»
Якщо товар зламався в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14 днів), так як в цьому випадку діє: ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів»
Важливо! Переконливо просимо Вас, при отриманні Вашого замовлення у відділенні транспортної компанії, уважно оглядати отриманий товар і перевіряти його зовнішній вигляд, комплектацію, наявність всіх одиниць товару відповідно з обумовленим замовленням, НЕ ЗАЛИШАЮЧИ ВІДДІЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ або, якщо це адресна доставка - НЕ ВІДПУСКАЮЧИ ПРАЦІВНИКА КУР'ЄРСЬКОЇ СЛУЖБИ!
Зверніть особливу увагу!
Після того, як Ви оглянули доставлений товар, залишаючи відділення транспортної компанії з посилкою, або відпускаючи кур'єра, Ви погоджуєтеся з тим, що товар був доставлений Вам в належному вигляді, і Ви не маєте претензій до магазину.
Умови повернення товару:
Важливо! Гроші повертають на касі магазину.
Бувають випадки, коли відсутня необхідна сума для повернення.
Рекомендуємо попередньо дзвонити. Адреси та телефони магазинів.
Потрібно мати з собою:
Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта
Львів, відділення Нової Пошти № 1
представник компанії
контактний номер
+38 (050) 436 51 45
Важливо
Разом з товаром вкласти ксерокопію документів (гарантійний талон, чек або видатковий ордер) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).
Товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну. Незалежно від того, скільки днів минуло з моменту покупки, якщо товар вийшов з ладу в процесі експлуатації, експертизи і ремонту в авторизованому сервісному центрі (ст. 8 Закону України "Захист прав споживачів").
Ми радимо вам звернутися в сервісні центри, зазначені в гарантійному талоні або на сайті виробника продукції. У такому випадку ви зможете особисто контролювати хід ремонту вашого виробу. Також це допоможе вам заощадити кілька днів, які знадобляться на пересилку вироби до Києва і назад.
Якщо у вашому місті відсутні авторизовані сервіс-центри, то ви можете звернутися до нас в один з наших магазинів.
Сервіс-центр відремонтує ваш товар або видасть "Акт про неремонтопридатності". На основі цього акту, ми зможемо вам повернути кошти або зробити заміну на новий виріб.
При отриманні товару я виявив що відсутній гарантійний талон виробника.
В даний час деякі виробники відмовляються від практики надання "своїх" гарантійних талонів, так як вся необхідна інформація про походження товару є в електронному вигляді, як у виробника так і в сервісному центрі. В такому випадку ми надаємо гарантійний талон від магазину. Нижче наведено список виробників, які здійснюють гарантійне обслуговування товару на основі гарантійних талонів від магазину:
Комплектуючі до ПК приймаються тільки через мережу наших магазинів.
Відмова в гарантійному обслуговуванні?
- на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
- порушені гарантійні пломби;
- при порушенні правил використання, викладених в "Інструкції по експлуатації";
- відсутня або невірно заповнений гарантійний талон виробника;
- серійний і / або МАЙ номер був змінений, стертий, або відсутня можливість його встановити;
- чужорідне розтин, ремонт, зміна конструкцій вузлів і деталей.
Для звернення по гарантії важливо з собою мати:
- Гар.талон виробника, або нашої торговельної мережі
- Товар, бажано, в повній комплектації
- Упаковка для безпечного транспортування
Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта
Львів, відділення Нової Пошти № 1
представник компанії
контактний номер
+38 (050) 436 51 45
Важливо
Разом з товаром вкласти ксерокопію документів (гарантійний талон, чек або видатковий ордер) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).