Безкоштовна доставка ОПЛАЧЕНИХ замовлень від 1000 грн! **(окрім ВГТ)
000
Каталог товарів
 Ноутбуки та комп'ютери Ноутбуки та комп'ютери
 Гаджети та автотовари Гаджети та автотовари
 Побутова техніка Побутова техніка
 Інструменти Інструменти
 Канцтовари, офіс, книги Канцтовари, офіс, книги
 Спорт, відпочинок та туризм Спорт, відпочинок та туризм
 Дім, сад, город Дім, сад, город
 Товари для дітей Товари для дітей
 Зоотовари Зоотовари

Гарантія

Обміняти або повернути товар


Новий товар можна повернути протягом 14 днів з дня покупки
ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»

Якщо товар зламався в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14 днів), так як в цьому випадку діє: ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів»

Важливо! Переконливо просимо Вас, при отриманні Вашого замовлення у відділенні транспортної компанії, уважно оглядати отриманий товар і перевіряти його зовнішній вигляд, комплектацію, наявність всіх одиниць товару відповідно з обумовленим замовленням, НЕ ЗАЛИШАЮЧИ ВІДДІЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ або, якщо це адресна доставка - НЕ ВІДПУСКАЮЧИ ПРАЦІВНИКА КУР'ЄРСЬКОЇ СЛУЖБИ!

Зверніть особливу увагу!

Після того, як Ви оглянули доставлений товар, залишаючи відділення транспортної компанії з посилкою, або відпускаючи кур'єра, Ви погоджуєтеся з тим, що товар був доставлений Вам в належному вигляді, і Ви не маєте претензій до магазину.

 

Умови повернення товару:

  • Товар не був у експлуатації (використанні).
  • Товар в працездатному стані (не поламати).
  • У вас є чек або видаткову накладну на покупку товару.
  • Збережений товарний вигляд виробу і комплектуючих. Відсутні механічні пошкодження або сліди використання, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, яка була в упаковці з пристроєм.

 

Важливо! Гроші повертають на касі магазину.

Бувають випадки, коли відсутня необхідна сума для повернення.
Рекомендуємо попередньо дзвонити. Адреси та телефони магазинів.

 

Потрібно мати з собою:

  • Чек або видаткову накладну
  • Товар в повній комплектації
  • Паспорт або посвідчення водія

 

Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта

Львів, відділення Нової Пошти № 1
представник компанії
контактний номер
+38 (050) 436 51 45

 

Важливо

Разом з товаром вкласти ксерокопію документів (гарантійний талон, чек або видатковий ордер) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).

 

 

Здати товар по гарантії

Товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну. Незалежно від того, скільки днів минуло з моменту покупки, якщо товар вийшов з ладу в процесі експлуатації, експертизи і ремонту в авторизованому сервісному центрі (ст. 8 Закону України "Захист прав споживачів").

Ми радимо вам звернутися в сервісні центри, зазначені в гарантійному талоні або на сайті виробника продукції. У такому випадку ви зможете особисто контролювати хід ремонту вашого виробу. Також це допоможе вам заощадити кілька днів, які знадобляться на пересилку вироби до Києва і назад.

Якщо у вашому місті відсутні авторизовані сервіс-центри, то ви можете звернутися до нас в один з наших магазинів.

Сервіс-центр відремонтує ваш товар або видасть "Акт про неремонтопридатності". На основі цього акту, ми зможемо вам повернути кошти або зробити заміну на новий виріб.

При отриманні товару я виявив що відсутній гарантійний талон виробника.


В даний час деякі виробники відмовляються від практики надання "своїх" гарантійних талонів, так як вся необхідна інформація про походження товару є в електронному вигляді, як у виробника так і в сервісному центрі. В такому випадку ми надаємо гарантійний талон від магазину. Нижче наведено список виробників, які здійснюють гарантійне обслуговування товару на основі гарантійних талонів від магазину:

Комплектуючі до ПК приймаються тільки через мережу наших магазинів.

 

Відмова в гарантійному обслуговуванні?

- на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
- порушені гарантійні пломби;
- при порушенні правил використання, викладених в "Інструкції по експлуатації";
- відсутня або невірно заповнений гарантійний талон виробника;
- серійний і / або МАЙ номер був змінений, стертий, або відсутня можливість його встановити;
- чужорідне розтин, ремонт, зміна конструкцій вузлів і деталей.


Для звернення по гарантії важливо з собою мати:

- Гар.талон виробника, або нашої торговельної мережі
- Товар, бажано, в повній комплектації
- Упаковка для безпечного транспортування

Якщо Ви проживаєте в місті, де відсутні наші представництва. Для цього вам необхідно звернутися в службу доставки Нова Пошта

Львів, відділення Нової Пошти № 1
представник компанії
контактний номер
+38 (050) 436 51 45

 

Важливо

Разом з товаром вкласти ксерокопію документів (гарантійний талон, чек або видатковий ордер) про покупку і причину звернення. Також важливо надати свої дані ПІБ, контактний телефон, email (написати у довільній формі, на аркуші паперу).