Партія складається з раундів. Кожен раунд ділиться на 4 фази:
Усі гравці кидають своїх міплов, як кубики. Стоячий міпл приносить 1 монету. Міпли, що лежать темним боком, стають авантюристами. Міпли, що лежать світлим боком, стають археологами. Міплів, що впали набік, можна використовувати як завгодно.
Починаючи з першого гравця, учасники по черзі, за годинниковою стрілкою, вибирають доступні локації і розміщують одного або декількох своїх міплов. На локаціях указуються необхідні типи міплів, дії локації і нагороди. Є вільні локації. На деяких локаціях указана ціна розміщення, а на деяких використовується система ставок / аукціону, тобто локацію займає той, хто відправив туди більше міплів.
Зайняті локації активуються, гравці виконують різні дії і отримують зазначені нагороди - гроші, переможні очки, карти артефактів, поліпшення тощо.
Партія завершується після 5-го раунду. Гравці додають до переможних очок, набраних упродовж гри, очки за:
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Тематика
|
подорожі і відкриття |
Призначення
|
|
Вікова група
|
від 10 років |
Кількість гравців
|
від 2 до 5 |
Країна виробництва
|
Франція |
Модель
|
Кетцаль (Quetzal) |
Матеріал
|
|
Комплектація
|
ігрове поле, 75 карт артефактів, 42 жетони, 30 підданих, 24 тайлів покращень, 10 дерев'яних дисків, 8 одиночних карт, 5 осіб-персонажів, 5 тайлів персонажів, тайл корабля, тайл сили, правила гри |
Мова
|
англійська |
Жанр
|
стратегічні |
Розміри коробки
|
30 х 30 х 7 см |