Найновіше видання чудової тактичної стратегії, створеної Михайлом Орачем, автором таких ігор, як «Це моя війна», «Cry Havoc» и «Theseus: The Dark Orbit».
Перед вами ювілейне видання гри Neuroshima Hex 3.0 The Year of Moloch. Особливості даного видання:
Настільна гра «Нейрошима-6» переносить учасників в постапокаліптичний світ, що роздирається нескінченними війнами між людьми, машинами і мутантами. Гравці очолять існуючі фракції і зійдуться не на життя, а на смерть, щоб відвоювати собі місце під сонцем.
Стратегія банд Гегемонії будується на ближньому бою, в якому вони використовують сітки для нейтралізації ворожих юнітів. Машини Молоха можуть похвалитися великою кількістю модулів і юнітів, орієнтованих на дальній бій. Регулярна армія Аванпост заточена на бліцкриг. Що до мутантів Борго, то це теж досить швидка фракція з високою ініціативою.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕСЩоб здобути перемогу, гравці повинні зруйнувати ворожі бази, тобто обнулити показники міцності, початково рівні двадцяти очкам. Якщо до кінця гри бази не були знищені, гравці порівнюють поточні значення на лічильниках шкоди, і фракція з найбільшою міцністю бази стає переможцем.
На початку гри учасники виставляють на гексагональне поле свої бази. Гравці ходять по черзі. Активний гравець добирає до трьох жетонів зі стосу своєї фракції і кладе їх у відкриту перед собою. Перед гравцем ніколи не може лежати більше трьох жетонів. Один жетон гравець повинен відправити в скид.
Жетони діляться на два типи - військ і миттєвих дій, які не розміщуються на поле, але дозволяють відразу ж почати бій, скинути бомбу, використати снайперський постріл, підірвати ворожий жетон гранатою, переміститися на сусідній вільний гекс або відштовхнути від себе противника.
Жетони військ - це юніти і модулі. У свій хід гравець може розмістити їх на будь-яких вільних гексах поля. Коли всі гекси поля зайняті, автоматично починається бій. Черговість активації жетонів залежить від значення ініціативи. Першими наносять шкоди юніти з найбільшою ініціативою. Втрати розподіляється одночасно. Якщо юніти з меншою ініціативою не були знищені під час попередньої хвилі атаки, вони теж вступають в бій. Бази атакують останніми, так як за замовчуванням мають нульові значення ініціативи.
КІНЕЦЬ БОЮГра ведеться до тих пір, поки гравці не витратять всі жетони своєї фракції. Коли гравець викладає останній жетон на поле, він активує свій останній бій. Гра може закінчитися раніше, якщо будуть знищені бази супротивників. При грі втрьох всі жетони фракції, чия база була знищена, прибираються з поля. Гра вчотирьох ведеться в командному режимі два на два.
Для гри поодинці передбачена карткова колода етюдів. На кожній карті зображено завдання - розстановка жетонів на полі, доступні жетони для вибору і умови перемоги. Якщо вирішити завдання не виходить, на зворотному боці картки вказано правильну відповідь.
Тематика
|
фентезі |
Призначення
|
|
Вікова група
|
від 12 років |
Кількість гравців
|
від 1 до 4 |
Країна виробництва
|
Китай |
Модель
|
Neuroshima Hex 3.0 The Year of Moloch (Нейрошима Х |
Матеріал
|
картон |
Комплектація
|
1 ігрове поле 35 тайлів армії Молоха 35 тайлів армії Аванпосту 35 тайлів армії Борго 35 тайлів армії Гегемонії 30 жетонів поранень 10 жетонів мереж 8 жетонів командних центрів 4 пам'ятки 4 лічильники збитків командного центру 4 запасні фішки армій 55 карт 19 фішок 1 кампанія Молоха 19 планшетів FAQ правила гри |
Мова
|
англійська |
Жанр
|
стратегічні |